Diputació-barcelona
Teatre Familiar SAT

Barcelona dijous,   09 de juny de 2016   Actualitzat a les   17:56 (CET)  - EDICIÓ CATALUNYA -

publicat gràcies a
Cerca personalitzada
Ordena per:
Relevance

Sinopsi de Tamborinada

En aquesta 39a edició, dedicada als Pastorets i l'univers de Folch i Torres, la Tamborinada 2016 serà una commemoració del centenari de la primera representació dels Pastorets i l'oportunitat de difondre l'extensa obra literària de l'autor català a través del joc, dels tallers i de la música. Enguany, la figura del padrí recau en l'actor, còmic i director de teatre Toni Albà, el qual ha estat nomenat ambaixador del centenari per la Coordinadora de Pastorets de Catalunya i la Fundació Folch i Torres.

Un cop més, la Tamborinada tornarà a ser un clar exemple de cultura, lleure i tradició, on més de 1.000 persones voluntàries que treballen durant tot l'any amb els infants als barris, proposa més de 40 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 60 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.En aquesta 39a edició tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d'educació en el lleure és protagonista.

Repartiment

Pep Callao, Mestre de Cerimònies